Saturday, 26 November 2016

Vivix Shaklee : Produk Shaklee Wajib Ada Dalam Setiap Rumah

Awareness rakyat Malaysia tentang supplemen masih lagi rendah. Rasa rugi sebab tak sakit, buat apa makan. Ubat ada, pegi je klinik.

Memang la boleh ambik ubat tapi tau tak hampir kesemua ubat ada steroid? Pengunaan steroid yang berlarutan boleh merosakkan hati.

Cuba tanamkan dalam minda, supplemen untuk mencegah dari penyakit. Bila dah sakit, baru nak consume supplemen memang lambat sikit la nak baik kan. Kalau yang dah kritikal camne pulak tu..

Oleh itu, jika ditakdirkan saya ni mampu untuk membantu, saya nak setiap rumah ada sebotol vivix. Mesti ada.

Kenapa? Sebab tersangat banyaklah kebaikan vivix Ini. Sekarang saya dah consume untuk botol ke 4, memang berbeza sangatlah kesannya.

Meh saya bagitau dulu vivix ni diperbuat dari apa? Kang dok tertanya tanya pulak.

Ada 4 bahan je dalam vivix ni.

🌷Muscadine grape

Ini anggur liar yang bersaiz sebesar bola golf. Korang pernah tengok? Saya pun tak pernah. Kat internet ada lah. Kalau kat tesco takde ni.

Hebatnya kandungan anggur ni sebab ia mempunyai ciri ciri untuk menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan jugak anti bakteria.

🌷purple carrot

Carrot ni adalah sumber terbaik vitamin A iaitu antioksidan yang paling hebat berbanding carrot biasa yang warna oren tu.

Ia mampu merencatkan pertumbuhan sel kanser colon, anti radang ke atas penyakit seperti arthritis dan juga dipercayai lebih berkesan dari ubat penahan sakit. Yang paling bagus, ia berkebolehan untuk mengurangkan risiko penyakit koronari jantung atau salur jantung tersumbat.

🌷elderberry

Apa sahaja yang berkaitan dengan berry memang banyak sangat manfaat. Ia bukan sahaja mempunyai ciri anti oksidan yang tinggi, tapi juga kaya dengan vutamin A, B dan C. Sudah pasti boleh menguatkan sistem imun untuk melawan jangkitan virus.

Kandungan elderberry ni juga dapat merendahkan tahap kolesterol dalam badan dan mampu menghalang dari terkena penyakit serangan jantung, stroke dan seangkatannya.

🌷polygonum cuspidatum

Iaitu tumbuhan yang banyak terdapat di amerika utara dan eropah yang mana ia adalah sumber resveratrol yang juga terdapat dalam ekstrak kulit anggur merah dan biji anggur merah.

Dan antara kebaikan utama resveratrol adalah membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, yang sudah pasti dapat mengelak dari penyakit serangan jantung dan strok, dan dapat menyembuhkan penyakit diabetis.

Semua kandungan dalan vivix tu mempunyai fungsi yang hebat untuk menyembuhkan penyakit no 1 di Malaysia yang boleh membawa maut. Kanser, diabetis, stroke..

Moto saya ialah saya nak semua orang sihat. Ada supplemen yang dapat membantu untuk penyembuhan. Jom sebarkan kepada semua orang bahawa maaih ada sinar untuk sembuh dari penyakit kronik ini.

Nak join kami di keluarga shaklee? Boleh.. hubungi aje no di bawah:

012-9279307

012-9279307

012-9279307