Friday 18 November 2016

7 Sebab Kenapa Saya Pilih Bisnes Shaklee Online

Bila kita suka seseorang, dah tak nak pandang lain dah kan. Berdebar je rasa hati kan. Bila nak jumpa ..bila nak jumpa.

Hahhh..macam tu lah saya rasa bila dah jatuh sayang kat shaklee ni. Bila dah rasa kesan dan perubahan pada kesihatan, dah tak pandang lain dah..product pertama yang saya konsisten guna sudah tentu vivix.

Kenapa saya jatuh sayang dengan vivix dan supplemen shaklee yang lain ni?

Saya kongsikan 7 sebab kenapa saya pilih bisnes shaklee online.

1. Produk shaklee ni dah berumur 100. Kira dah matang sangat. Bukan hangat hangat taik ayam. Buat research 2-3 hari terus nak keluarkan produk. Bukan cam tu ye.

2. Shaklee  ni syarikat yang sangat pelik. Bukan mementingkan keuntungan semata tapi lebih mementingkan produk yang berkesan dan selamat untuk manusia. Ada lagi ke syarikat yang camtu. Semuanya nampak profit profit... Selepas 41 tahun vitalea dicipta dengan dijamin tiada keracunan kepada pengguna, barulah syarikat shaklee diwujudkan. Macam tu sekali mereka menjaga kepentingan kesihatan manusia.

3. Setiap tahun, ratusan juta dibelanjakan untuk tujuan r&d produk mereka. Memang tak sayang duit sungguh. Sebab tu saya sayang awak.

4. Pakar pakar saintis mereka adalah dari kalangan yang dapat noble prize dan berpangkat profesor. Sebab tu produk mereka hebat kan.

5. Bahan semulajadi yang mereka gunakan adalah dari ladang terbaik. Mana mana yang tak ikut standard yang ditetapkan, mereka terminate aje. Sebab tu mereka takmau ada ladang sendiri. Leceh dan buang banyak wang ada tenaga.

6. Shaklee dah bertapak selama lebih 20 tahun di malaysia. Jadi bila jenama yang dah terkenal dan dikenali, maka tak susah nak buat marketing kat fb. Ramai yang dah tahu. Kena rajin sharing sahaja untuk orang ramai lebih tahu kehebatan produk shaklee.

7. Selama lebih 60 tahun syarikat shaklee ditubuhkan, mereka tidak pernah gagal membayar bonus kepada distributor mereka. Hah, camne perasaan anda. Teruja sangat kan.

Jadi mana mana naik jagi ahli keluarga shaklee, jangan segan segan. Nak jadi ahli boleh, nak beli untuk makan lagi laaa boleh.








No comments:

Post a Comment