Sunday, 6 November 2016

Gout

Sapa yang pernah kena gout akan tahu tahap mana sakit tersebut. Sampaikan tersentuh pun tak boleh.
.
Saya pernah tengok seorang lelaki sado bukan menitiskan air mata je, tapi sampai tahap menangis tau tak tahan sakit.
.
Ambik injection kejap je bertahan, pastu sakitnya datang semula. Gout kalau tak diubati akan merosakkan buah pinggang.
.
Akak akak yang sayangkan abam abam tu, meh hulurkan vivix ni. Masa ni lah nak tunjuk kasih sayang sejati.

#pengedarshakleeampang
#pengedarshakleekajang
#pengedarshakleepandanmewah