Wednesday 16 November 2016

Shaklee untuk keluarga

'Pantang hujung bulan je meraung raung. Kakak ni tak boleh tahan sikit ke senggugut tu'. Ini skrip saya pada anak dara form 3.

'Abah dah tau ada gout, yang gi makan daging jugak tu nape? Pantang la sikit.. takkan saya nak emergency leave lagi. Bos saya dah bising tu.' Ini skrip saya pada suami pulak.

Sebagai isteri dan ibu, cuti tahunan memang habis macam tu aje. Takde makna nak pegi travel jauh jauh.

Bila dah macam tu keadaannya, saya mula bagi vivix kepada suami dan anak. Kami anak beranak memang setiap hari wajib telan ni. Dah namanya supplement terbaik.

Alhamdulillah nampak sangat perubahan yang ketara.  Kesihatan keluarga tak boleh dinilai dengan wang ringgit. Makin dibiarkan makin melarat nanti.



1 comment:

  1. Alhamdulillah. Vivix mmg best. Sy dan suami pun amalkan 😊

    ReplyDelete