Sunday, 20 November 2016

Mentor Oh Mentor

Nak menuntut ilmu ni kena berguru. Tak boleh tiba tiba pandai sendiri je.

Tapi jangan pulak berguru dengan pakcik google, itu lagi haru. Tak pasti kesahihan ilmu. Entah betul, entah salah, boleh buat kita keliru.

Makna kata, kena ada guru aka mentor. Kami kat shaklee ni pun sama jugak macam tu. Bukan terus pandai bab bab supplement ni. Banyak kena belajar. Ada pantang larang lagi tau.

Group kami ni memang ohsem sangat. Berkongsi ilmu tu dah pasti, apa persoalan, jap je dah berderu deru tolong bantu.

Itu namanya kekeluargaan. Takde dengki dan iri hati dengan rezeki masing masing. Usaha lebih dapat lebih. Kalau dah usaha kurang, dok dediam jika dapat kurang.

Yang pasti, upline saya ni tersangatlah tahan sabar dengan anak yang kurang ilmu ni. Sentiasa bersemangat dan aura semangatnya dapat pulak tempias kat kami. Terima kasih Erni.

Matlamat kami hampir sama. Semuanya untuk keluarga.

Jika matlamat anda juga sama macam kami, apa lagi, jom sesama kita ber shaklee.

Hubungi sekarang ye:

012-9279307
Pengedar Shaklee Ampang
Pengedar Shaklee Kajang