Sunday 11 December 2016

Target 2017 Yang Saya Mesti Capai 1 Tahun Dari Hari Ini



Setiap orang perlu ada target untuk dicapai samada target untuk jangka masa pendek atau target untuk jangka masa panjang.

Kalau dah ada target, barulah tahu hala tuju nak buat apa untuk mencapai target tersebutkan. Maknanya perlu ada perancangan.

Tahun 2017 dah nak menjelma. Tinggal lagi 2 minggu. Saya nak pastikan target saya tercapai dalam masa setahun dari hari ini.

1. Saya dah jadi suri rumah tangga. Boleh menguruskan rumah dan keluarga tanpa bebanan kerja pejabat. Boleh hantar dan ambik anak dari sekolah. Tiada kekangan masa langsung.

2. Sambil jadi suri rumah tu, saya masih menjalankan bisness shaklee saya dan saya dah ada income bulanan tetap 5 angka. Business dari rumah je kot. Wow sangat kan.

3. Masa tu down line saya dah ramai jadi supervisor. Paling paling kena ada 2 orang untuk saya jadi coordinator. Memang kena push habis lah down line saya ni untuk target saya tercapai.

4. Saya nak pergi umrah dalam tahun depan. Doakan akan tercapai target saya ni. Tiada halangan lain kecuali masa dan kesempatan.

5. Saya nak mempunyai kesempatan untuk pergi kelas copy writing dan juga kelas nutrisi. Geram dan cemburu tengok geng shaklee sentiasa ada peluang nak menambahkan ilmu.

Target saya untuk tahun 2017, moga tercapai dan semuanya menuju kearah bisness shaklee yang mantap.

Korang nak jugak tak ada target yang sama macam saya. Meh saya tolong untuk kita sama sama dapat capai target tersebut.

012-9279307

012-9279307

012-9279307


No comments:

Post a Comment