Wednesday, 21 December 2016

Cara Hilangkan Ketagihan Merokok Dengan Shaklee

Susah sangat ke nak hilangkan ketagihan merokok? Hanya perokok je yang tau jawapannya.

Kadang kadang timbul kesian jugak. Bukan tak ramai yang cuba nak berhenti. Dah ramai sebenarnya tapi sekejap aje. Pastu ketagihan datang balik bila dah terhidu asap dia tu.

Merokok ni memang banyak kesan negatif pada badan. Tak pernah nampak kesan positif yang dia boleh bagi. Kalau ada tolong bagitau saya ye. Nak jugak tau sebab ramai sangat suka merokok ni.

Kandungan dalam rokok tu sendiri pun dah takut saya tengok. Macam macam bahan yang semuanya racun lah. Memang nak merosakkan diri sendiri ni.


Bila dah ada bahan beracun dalam badan, memang boleh memudaratkan diri la. Macam macam penyakit akan hinggap. Bukan pada diri si perokok je, boleh juga kena pada orang di sekeliling perokok tersebut. Kesian kan.


Boleh dikatakan semua penyakit adalah penyakit kronik. Cuba lihat kat gambar di atas. Kesan kesan negatif yang dapat bila merokok.

Jangan pulak kata korang tak kena penyakit pun walhal dah lama merokok. Sakit ni bila dia nak datang sekejap aje. Tak bagi hint dah.

Para ulamak pun ada bincang pasal hal rokok ni dan menfatwakan bahawa merokok ni haram bagi orang islam. Kenapa haram? Islam ni agama indah. Bila dah diharamkan, ia bermaksud merokok ni memang memudaratkan badan.


Nak kami bantu macam mana nak berhenti dari merokok? Banyak dah testimoni pasal consume shaklee berjaya berhenti merokok. Memang ambik masa yang singkat aje.

Ramai yang panggil vivix shaklee ni sebagai tonik ajaib. Sebab kandungan yang ada dalam vivix ni memang boleh membantu untuk menyembuhkan penyakit kronik. Apa tah lagi untuk berhenti merokok.


Ada customer minum hanya 2 sudu sahaja dah terasa pahit mulut bila nak merokok. Apatah lagi nak hidu bau asap rokok. Memang amat membantu bagi yang ingin berhenti merokok. Ini bukan sekadar iklan. 

Matlamat kami memang untuk sama sama memberikan kesihatan yang lebih baik kepada orang ramai.

Jika anda nak bantu suami, saudara mara atau kenalan untuk berhenti merokok, boleh hubungi no kat bawah. Saya akan bagi penerangan yang lebih detail.

012-9279307

012-9279307

012-9279307