Tuesday, 20 December 2016

Impian Anak Anak Dan Bisnes Online

Impian anak anak dan bisness online
====

Anak ni tangggung jawab yang Allah bagi kat ibu bapa. Wajib jaga dan asuh supaya kenal Allah. Alhamdulillah dikurniakan 3 orang anak. Sorang Allah bagi pinjam sekejap je.

Semua impian ibu bapa nak anak anak berjaya. Begitu juga saya. Nak yang terbaik. Saya tak kisah impian anak nak jadi apa bila besar nanti. Tapi mestilah boleh memberi manafaat kepada orang lain.

Untuk menuju kearah itu, sudah tentu memerlukan perbelanjaan yang tinggi. Nak tak nak memang kena ada simpanan untuk pelajaran anak anak.

Maka saya pun bermula dengan bisness shaklee. Bonus shaklee yang dapat tiap tiap bulan tu saya asingkan siap siap untuk anak. Sama jugak dengan gaji bulanan.

Bukan tak mau buat pinjaman. Tak boleh dijangka keadaan pada masa akan datang. Jadi siapkan payung sebelum hujan. Panjang lagi perjalanan hidup anak anak.

Tak mau bebankan dengan hutang muda muda ni. Cukuplah saya dan suami tau azabnya menanggung hutang bila dah habis belajar.

#pengedarshakleeampang
#pengedarshakleekajang
#tsunamishaklee