Wednesday, 21 December 2016

Cara Saya Sembuh Dari tekanan darah tinggi Dengan Shaklee

Ini sebahagian supplemen wajib saya setiap hari.

Vivix adalah kemestian sesudu setiap pagi. Saya ada hypertension. Semenjak menjak kerja bank ni, ini lah salah satu hasil yang saya dapat. Ubat doktor masih lagi tak tinggal, supplemen juga makan.

Tekanan darah alhamdulillah stabil. Kadang kadang ada jugak tinggi kalau terlampau penat dan stress. Dah tak macam dulu. Hampir setiap minggu sakit kepala.

Kalau dah penat bekerja sebab seharian mengadap pc je, memang sakit belakang. Ini jugak pakej yang saya dapat semenjak bekerja. Sebelum tido, telan dulu 4 bijik oste. Esok bangun pagi memang segar bugar. Badan ringan nak bangun pagi.

Saya tau, ramai yang ada pakej penyakit macam saya ni. Boleh cuba vivix dan oste. Memang terbaik tau.

012-9279307

012-9279307

012-9279307

#tsunamishaklee
#pengedarshakleeampang
#pengedarshakleekajang