Monday, 5 June 2017

Supplemen Shaklee Tak Merosakkan Buah Pinggang

Pernah dengar tak bila ada orang bagitau makan supplemen banyak banyak boleh merosakkan buah pinggang.

Supplemen Shaklee dikategorikan sebagai makanan sebab ia takde dicampur langsung dengan bahan kimia dan bahan sintetik. Bila makan lebih, takkan bagi mudarat  pada buah pinggang. Bukan macam ubat.

Ubat tempat kumuhnya pada buah pinggang. Makanan tempat prosesnya kat perut dan buang ikut najis. Ada beza kan.

Jadi jangan risau kalau nak makan supplemen shaklee banyak banyak. Insya Allah buah pinggang tak rosak.

Cuba tengok video kat bawah camne customer shaklee ni makan dah 27 tahun dan masih sihat walafiat. Kalau nak rosak, mesti dah lama kena kan.

#tsunamishaklee

Pernah dengar tak bila ada orang bagitau makan supplemen banyak banyak boleh merosakkan buah pinggang.

Supplemen Shaklee dikategorikan sebagai makanan sebab ia takde dicampur langsung dengan bahan kimia dan bahan sintetik. Bila makan lebih, takkan bagi mudarat  pada buah pinggang. Bukan macam ubat.

Ubat tempat kumuhnya pada buah pinggang. Makanan tempat prosesnya kat perut dan buang ikut najis. Ada beza kan.

Jadi jangan risau kalau nak makan supplemen shaklee banyak banyak.

Cuba tengok video kat bawah camne customer shaklee ni makan dah 27 tahun dan masih sihat walafiat. Kalau nak rosak, mesti dah lama kena kan.

#tsunamishaklee

 https://youtu.be/QWrJYDzuOgY