Monday, 5 June 2017

Kenapa Perlu Pilih Shaklee

Sekarang ni makin tinggi kesedaran orang ramai akan kepentingan makan supplemen. Tak kisahlah apa sahaja jenama yang diambil. Tapi pilihan saya tentulah supplemen Shaklee.

Kenapa?

Sebab utama adalah kos perubatan yang semakin hari makin tinggi. Daripada sakit datang menjengah, baik kita halau dia siap siap.

Tapi bila dah ambik supplemen tu, dah semak ke akan kesahihah yang supplemen yang diambil boleh membantu meningkatkan taraf kesihatan? Jadi pilihlah supplemen terbaik.

Pernah tak bila makan supplemen tapi tak nampak kesan pun walau dah makan 2-3 tahun. Itu yang kena semak tu. Tak kisahlah supplemen luar negara ke atau supplemen dari tempatan.

Kenapa saya berani katakan pemilihan supplemen Shaklee ni adalah sebagai supplemen yang terbaik di dunia?

Sebab produk Shaklee dihasilkan hasil dari kajian yang menelan belanja berjuta juta dollar. Contohnya Nutriferon dihasilkan selepas kajian selama 40 tahun.

Pulak tu hanya pakar pakar saintis terbaik dunia sahaja yang melakukan kajian terhadap produk shaklee. Barulah bila kita nak makan akan ada rasa yakin pada produk tersebut.

Shaklee juga ada landmark study yang membandingkan keberkesanan produk dengan supplemen jenama lain. Sudah pastilah produk shaklee memberi kesan jangka panjang kepada kesihatan yang lebih baik.

Sambil tu produk shaklee jugak 100% semulajadi, bebas bahan kimia dan dijamin selamat.

Jadi boleh guna produk Shaklee tanpa ragu ragu. Sudah pasti ianya bukan timbang kilo dan buat kat belakang rumah.

#tsunamishaklee