Sunday, 1 January 2017

Tips Untuk Urusan Harian

Tips nak dipermudahkan urusan harian?

Hidup kita ni sebenarnya mudah kalau kita mudahkan ia. Sebab kalau yakin semuanya dari Allah, hati akan redha.

Yang paling penting kena lah ada amalan amalan setiap hari yang sentiasa istiqamah buat. Jangan culas.

Salah satunya solat dhuha. Kalau dah biasa buat, tertinggal sehari pun rasa macam rugi sesangat.

Zikir dipagi hari, istighfar, selawat, solat malam. Saya bukan acah acah alim. Tapi bila kita dah buat, akan rasa perbezaan pada hati dan pemikiran.

Ini bukan amalan untuk orang yang berniaga online macam saya je, tapi sudah semestinya sebagai hamba, memang kena bersyukur kan.

#pengedarshakleekajang
#pengedarshakleeampang
#tsunamishaklee