Thursday, 19 January 2017

Side income bersama shaklee

Perlu ke side income sekarang ni dalam keadaan ekonomi yang sangat mencabar?

Pendapat peribadi sayalah, memang perlu lah sangat. Nak bergerak dekat pun sikit sikit keluar duit. Belum lagi bergerak jauh.

Gaji 4 angka kat KL ni rasa macam dah miskin bandar pulak. Habis bulan, habis gaji. Takpun, habis setengah bulan, habis gaji jugak. Yang ni memang meraunglah.

Nak kata sebab berbelanja ikut rasa pun tak jugak. Yang paling tepat kos hidup sekarang ni memang tinggi, ditambah pula nilai wang yang makin mengecil.

Jadi cubalah buat side income. Boleh tampung mana yang berlubang tu. Tengah bulan, orang lain dah habis gaji, kami kat shaklee dapat bonus pulak. Tak perlulah nak menunggu hujung bulan kan.

Buang perasaan malu tak bertempat tu. Nak berjaya hanya perlu usaha dan fokus. Dan yang utama, niatkan yang kita berkongsi supplemen untuk semua orang jadi sihat.

Amacam? Jom join sekarang.