Friday, 3 March 2017

Hadiah Terindah Kepada Ibu Bapa

Salah satu jalan untuk rezeki murah dan diberkati adalah dengan menggembirakan ibu bapa.


Anak anak bila dah besar dan bekerja, kenangkanlah pengorbanan mak ayah selagi mereka masih ada.

Bila dah takde mak ayah macam saya ni, orang kata salah satu jalan menuju ke syurga dah tutup. Dah doa mak ayah dah takde. Doa mak ayah kan makbul.

Takkanlah sebotol jus yang boleh memberikan kesihatan yang baik pada mereka pun nak berkira kira.

Hadiahkan pada mereka. Di usia senja ni, kesihatan lah yang paling perlu dijaga.