Wednesday, 8 March 2017

3 Sebab Kenapa Anda Perlu Memilih Shaklee

Mesti korang tanya kan kenapa perlu pilih shaklee. Supplemen lain tak bagus ke? Bukan ke mahal shaklee ni.

1. Produk shaklee dibina oleh saintis terbaik dunia. Bahkan astronot pun makan supplement shaklee masa kat angkasa lepas. Tahu kan mereka ni sangat sangat di jaga tahap kesihatan semasa kat sana.

2. Jutaan dollar wang dibelanjakan hanya nak bina dan menambaih baik sesuatu produk setiap tahun. Ada ke supplement lain buat camtu.


3. Shaklee hanya guna bahan semula jadi yang terbaik saja. Tak de pakai bahan sintetik atau organik. Sebab tu takde pantang bila makan supplemen shaklee ni.

Bila dah barang baik, takkan nak beli dengan harga murah. Handbag coach, bonia semua tu, murah ke mahal. Mahal kan tapi orang beli jugak sebab kualiti dia.

Dah yang nak guna untuk kesihatan ni, takkan berkira kot. Sakit tak kira masa. Baik berjaga jaga dari sekarang.