Thursday 9 November 2017

Bisnes Online Terbaik Untuk Jana Income 4 Angka Sebulan

Bisnes online dah tumbuh macam cendawan lepas hujan. Semuanya mahu mula berniaga. Tapi jangan sembarang pilih bisnes. Pastikan bisnes online tu adalah yang boleh memberi income tambahan setiap bulan kepada anda.

Dan sudah semestinya shaklee adalah bisnes online terbaik untuk jana income 4 angka sebulan.

Kelebihan Bisnes Online Shaklee?


1. Market produk shaklee adalah satu dunia. Kita tak perlu nak war warkan pada dunia luar akan produk ni sebab ia adalah produk yang telah dikenali ramai.

2. Produk Shaklee telah bertapak dalam pasaran selama 100 tahun. Lama tu boleh bertahan. Bila bertahan lama ianya bermaksud produk ini memang power dan dipercayai.

3. Produk shaklee ni ada research oleh saintis saintis terbaik dunia sebelum dipasarkan. Bukan setakat buat kat belakang rumah dan timbang kati.

4. Produk shaklee mempunyai kepakaran dari saintis yang membuat penyelidikan klinikal untuk setiap produk. Dan jugak Shaklee ada satu satunya landmark study di dunia.

Kenapa Saya Buat Bisnes Shaklee


Yang pasti niat kita nak berbisnes adalah nak menambah income dan juga nak membantu orang yang memerlukan produk yang boleh meringankan beban kesakitan mereka.

1. Modalnya rendah dan saya bermula dengan bisnes shaklee bermodal rm80 sahaja.

2. Hasilnya saya dapat berganda ganda income dan dah balik modal pada bulan pertama. Bulan kedua dan seterusnya selama setahun ni, income saya maintain 4 angka sebulan.

3. Saya buat bisnes ni part time sahaja sebab saya ada kerja hakiki di dalam dunia perbankan.

Cara nak mula buat Bisnes Online


Saya tau perkongsian saya ni memang sangat menerujakan sesiapa yang berminat nak tambah income.

Jom baca perkongsian saya tentang bisnes online dari rumah kat link di bawah.

Baca juga perkongsian saya macam mana nak memulakan bisnes online shaklee di sini >> Bisnes Online Modal Rendah <<






No comments:

Post a Comment