Wednesday 8 November 2017

Bisnes Online Dari Rumah

Bisnes Online dah jadi trending sekarang bagi yang ingin menambah pendapatan keluarga.

Jangan ingat yang nak buat Bisnes Online ni tiada kelayakan atau sijil. Saya tau kebanyakan yang join bisnes online ini paling kurang ada Diploma.

Salah satu sebab ramai yang berkeinginan nak buat bisnes online sebab keadaan ekonomi sekarang yang agak suram dan agak susah untuk mendapat peluang pekerjaan. Heyyy, kenapa perlu berpening kepala mencari pekerjaan walhal ada je peluang untuk buat bisnes bisnes online di depan mata.

Saya pulak mempunyai alasan yang tersendiri. Masih lagi bekerja di sektor perbankan dan kalau dikira pendapatan sudah sangat stabil. Tapi hati emak yang tak sanggup melepaskan anak di bawah jagaan orang lain dan jugak rengekan anak anak membuatkan saya perlu mencari alternatif lain untuk mencari peluang pendapatan.

Sangat besar harapan saya dan saya yakin dengan bisnes online ni, ianya mampu pergi jauh. Insya Allah. Pada bulan pertama saya berbisnes, income saya adalah 2 digit. tapi saya terus berusaha dan pada bulan kedua, income saya terus melonjak ke 4 digit. Dan sekarang adalah tahun pertama saya buat bisnes online dan income saya masih lagi maintain pada 4 digit. Akan terus berusaha untuk dapatkan income 5 digit pada tahun ke 2.

Jadi jangan jadikan apa apa alasan untuk terus berjaya. Semuanya atas diri kita sendiri.

Macam mana nak mula buat bisnes online, klik ini. Saya akan guide korang dan berjaya sama sama dengan saya.




No comments:

Post a Comment