Tuesday 14 August 2018

Alfalfa Complex Shaklee

Apa alfalfa ni? Ini adalah nama sejenis tumbuhan dan ianya juga dikenali dengan nama raja segala tumbuhan. Kalau dah ada status raja tu mestilah wow kan.

Pokoknya tak besar sangat tapi akarnya boleh memanjang kebawah sampai 20 kaki tu. Jadinya menyerap segala zat dan mineral dari tanah dan menyalurkan ke seluruh pokok terutamanya daun.

So apa yang membezakan alfafa jenama lain dengan Alfalfa Complex Shaklee?

1. Ianya tidak menggunakan langsung racun tumbuhan atau pestiside semasa proses penanaman.

2. Hanya mengambil bahagian daun sahaja yang berumur 2 tahun dan sihat. Kenapa daun? Sebab pada bahagian daunlah yag mempunyai paling banyak khasiat.

3. Daunnya dikeringkan secara semulajadi ianya melalui proses angin dan matahari. Takde nak dimasukkan dlm mesin pengeringan sebab ianya akan merosakkan dan menghilangkan khasiat daun alfalfa tersebut.

Kenapa pulak alfalfa ni sangat popular?

Alfalfa sangat bagus diamalkan bagi orang yang ada allergi. Ia membantu detoxkan darah dalam badan membantu mengurangkan allergi. Terutama yang suka sangat kena gatal gatal pada badan.

Alfalfa ni adalah salah satu item dalam set bersalin tau. Kenapa ye? Sebabnya ia jugak dipanggil jamu moden membantu untuk membuang segala darah kotor yang ada pada badan.

Bukan tu aje, kalau alfalfa digabungkan dengan ESP, memang membuak buak susu badan akan keluar. Ia adalah ejen penambah susu badan.

Banyak lagi lah sebenarnya kebaikan alfalfa ni. Tapi pastikan ambik Alfalfa Complex Shaklee.

#ProjectByTRI
#Road2Infinity


No comments:

Post a Comment