Saturday, 8 July 2017

Pastikan aselamat Supplemen Pilihan

Raya raya juga, kesihatan pun kena jaga.

Penuh betul jemputan rumah terbuka hari ni dan esok. Alhamdulillah masih ada lagi orang mengingati kita kan.

Dah sibuk sibuk dengan rumah terbuka tu, tak kisahlah sebagai tuan rumah ke, sebagai tetamu ke, kesihatan kena jaga.

Jangan pulak dah penat berpuasa sebulan, tup tup sepanjang syawal ni semuanya masuk dalam mulut tak terkawal.

Lepas puasa berat turun 5 kg, habis raya berat naik semula 5 kg. Kesian kat badan kan. Ini contoh je😂😂.

Pastikan supplemen sentiasa ada. Jangan ingat bila perut dah kenyang, nutrisi kat badan dah cukup. Dengan lemang, rendang, kuah lodeh dan macam macam lah.

Dan pastikan jugak supplemen yang korang ambik tu hanya yang terbukti selamat. Lepas raya ni, memang banyak orang dok promote set kurus.

Pastikan korang semak dulu bahan bahan yang digunakan. Memanglah nampak kuruih dalam jangka masa pendek, tapi kena ingat kesan jangka masa panjang.

Dan ingat takde jalan pintas ye nak berjaya. Tak kisah lah samada dalam kerjaya dan juga dalam penjagaan kesihatan. Semuanya perlu usaha dan kesabaran.

Selamat menuju ke rumah terbuka semua. Makan jangan lebih lebih ya😉.

#TRIAngelsShaklee
#WhyShaklee
#KenapaShaklee
#Shakleeeffects
#pengedarshakleekajang
#pengedarshakleeampang